Sivut

23. syyskuuta 2012

Hello hello!

Tervetuloa pullip-blogiini!

Kyllä, retkahdin pullippeihin, vaikka mun ei ikinä pitänyt palata aasialaiseen kultuuriin. No, ei se mitään mieli muuttuu aina välillä!

Epäilen, että monet jotka tähän blogiin aluks "eksyy" (ja näkevät tämän postauksen) tuntevat minut jo bloggerin ulkopuolelta tai ovat näiden henkilöiden blogien lukijoita.

Lyhyesti voin kiteytää itseni näihin asioihin:

  • Valokuvaus ja käsityöt ovat lähellä sydäntäni ja sen takia oikeastaan haluan pullipin.
  • Soitan myös huilua (ja se tekee minut koulukiireiden kanssa todella kiireiseksi).
  • Olen lohduton maanantaisoturi -.-
  • Käyn kahdeksannetta luokkaa.
  • Rakastan leipomista.
  • Omistan pienen ja todella oudon kaveripiirin :D Anteeks...
  • Asun pienessä kylässä keskellä ei-mitään.
  • Vihaan äikkää ja (koulu-)liikuntaa.
  • Ihastun ihan liian helposti -.- angst...
  • Olen ujo, mutta kun tutustutaan, niin huomaat kuinka ADHD oon :D
  • Olen todella lyhyt (enkä kasva enää...)

Sitten vielä muutama pallurainen minusta nukkeilijana:


  • Rakastan BJD:eitä, mutta niihin minulla ei ole varaa...
  • Rakastan myös pullippeja~
  • Erityisesti lolita brändien pullipit ovat ihania~
  • En oikein osaa kustomoida...
  • ...Koska en omista vielä nukkea D:
  • Enkä todennäköisesti ole hyvä tekemään kuvatarinoita D: ...

No siinä oli, toivottavasti saatte siitä edes jotain mielikuvaa millainen olen.
Oli kyllä jotenkin outoa kirjoittaa tällaista, kun en aio paljastaa muutamaa juttua.
Ja luon tämän blogin aika huonoon aikaan, koska lukujärjestys:
To: Ma-koe
Pe: Äidinkielen kirjallisuustehtävä
Ma: Hy-koe
Ti: Ke-koe
Ke: Saksan koe -.-

No siinä se, toivottavasti kerkeän kirjoittaa ensi viikollaa~~


Kepsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti